murpen

Direktlänk till inlägg 8 november 2010

heejsan på er alla (;

Av Björnen - 8 november 2010 19:33

Joo, hejsan !

första dagen i skolan på, 3 VECKOR !
nästan ett jullov jue ;oo

men idag ! dåå kom jag till skolan (Y)

GAAAAHH ! SÅ JÄVLA KUL O TRÄFFA ALLA :''D

blev typ sönder-kramad xd

o ingrids min när hon såg mej var typ... :O.... :D .... :'D

o sen kramades vi en massa ! ^.^

saknat dej massor ingrid :D


emelie, ingrid, viktoria, jara, louise, har saknat er typ mest (L)

ni betyder såååååååhäääääääääääääääär mycke för mej ! ;*


danstävling i lördags (y) var ju skita kul !

gick bra för ganska många :)

seen kommer vilma fram bakom mej o visar en bild från när jag var hur liten som helst !

haha, på hennes pyamasparty ! fett gulligt :') saknar tiderna..

älskar dej vilma <3


rebecca o alice o jag hade massa kul :D rebecca o jag kom på massa till vår par , det vart skits braa :D bra kämpat föressten (:

haha, vi gick till subway (SUBWAY IN MY HEART!) o hade massa skojj (y)

han bara kasta deras mackor o gjorde nya så andra fick gå före ! ;oo

man ba eeeh, okej ?!

men dem fick sina mackor iaf ^^

såååå jääääävlllllllaaaaa gott asså ! :oooo kan inte förstå !

hahaha, vi hade fääät kul ! :DD

älskar er flikkor ! <3


sen, söndag ! :D

bågskytte tävling !!!!!!

träffa massa folk som jag inte har träffat på typ två år ! :oo

så jävla kul !

jag har saknat det.

typ allra mest kalle, storebbror.

allt som vanligt, även efter två år, fortfarande lika nära.


när du håller om mej, mår jag som bäst.

du är underbar.

<3


bilder kommer nu ^.^




Vilma, älskling. <3



    



Kalle, Puman. Bror <3



  



Rebecca, alice. bästa vänner genom allt. bär mej med er hela tiden!

my sunlight, my statshine. <3



Peace man !!



//SandraMMariaBjöörnen  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Björnen - 2 januari 2011 14:14

Bloggpaus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Björnen - 1 november 2010 16:06

Hej allt fint folk ! ;'dd   Min dag igår och idag har varit grymt tråkig.. jag är fortfarande sjuk! shit, imorgon har jag vart sjuk i två veckor (N)! Men jag är nog på bättringsvägen (Y)   Det är SÅÅ mycket som jag hade tänkt att göra på ...

Av Björnen - 29 oktober 2010 12:54

Rubriken säger det mesta.. Mitt liv måste sättA igång..   Jag ska se till att bli frisk, sen så händer det, då jävlar händer det grejjer !         Jag sitter i sängen nu o kollar på larvigt skit på tv:n ... jag ska kanske börja kolla li...

Av Björnen - 3 oktober 2010 15:08

jo, ja, jag skulle berätta om 15 september, men herregud, det var ju tusen år sen ! ;o så, nej, det gör vi inte ! :D   nu sitter jag i rebeccas säng med rebecca o alice, vi ska snart gå ut i skogen o ta bilder, sen ska vi dansa, sen drar vi ner...

Av Björnen - 15 september 2010 22:04

dagen, klockren asså ! :D       meeeeen.........       nu ska jag sova, så ni får veta mer imornn :D jag är shysstast ! :O     Peace man!   //SandraMMariaBjöörnen(LLLLLLL) ...

Presentation

Tjolaaaaahopp!
jaa, Sandra heter jag antagligen, mellan namn maria ;)
Jag är ... mej själv!
Det är nog den bästa förklaringen...
Hoppas ni följer bloggen ;)
Kyss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför kollar ni på just min blogg?
 För att jag har inget annat för mej
 för jag såg den i rampljuset
 för en kompis tipsade om den
 för att jag vill veta mer om dej
 För att alla borde kolla på den
 För att jag känner dej o hade lust

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

-v-


Ovido - Quiz & Flashcards