murpen

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

mitt liv måste ta fart.. (L)

Av Björnen - 29 oktober 2010 12:54

Rubriken säger det mesta.. Mitt liv måste sättA igång..

 

Jag ska se till att bli frisk, sen så händer det, då jävlar händer det grejjer !

 

 

 

 

Jag sitter i sängen nu o kollar på larvigt skit på tv:n ... jag ska kanske börja kolla lite på grejjorna jag fick från skolan också :P bra o göra xd

jag kanske svänger förbi pappa en snabbis ikväll, har inte träffat han på asa länge ju :((

o inte alla fiina kompisar heller ;(

JAG SAKNAR ALLA DÄRUTE ! D':

 

Jag ska se till att bli jävligt frisk nu, med alla mina mediciner ;(

 

RebeccaAlice.

Mina bästa vänner, genom allt.

 

Allt skiter sig juust nu, men jag ska ändra på det..

 

Efter höstlovet kommer än ny sandra ut i världen, en sådan som..

Ja, det får vi se då :P

 

Hejdå alla fina barn !!

 

 

Peace man!!

 

 

//SandraMMariaBjöörnen  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Björnen - 2 januari 2011 14:14

Bloggpaus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Björnen - 8 november 2010 19:33

Joo, hejsan ! första dagen i skolan på, 3 VECKOR !nästan ett jullov jue ;oo men idag ! dåå kom jag till skolan (Y) GAAAAHH ! SÅ JÄVLA KUL O TRÄFFA ALLA :''D blev typ sönder-kramad xd o ingrids min när hon såg mej var typ... :O.... :D .... :...

Av Björnen - 1 november 2010 16:06

Hej allt fint folk ! ;'dd   Min dag igår och idag har varit grymt tråkig.. jag är fortfarande sjuk! shit, imorgon har jag vart sjuk i två veckor (N)! Men jag är nog på bättringsvägen (Y)   Det är SÅÅ mycket som jag hade tänkt att göra på ...

Av Björnen - 3 oktober 2010 15:08

jo, ja, jag skulle berätta om 15 september, men herregud, det var ju tusen år sen ! ;o så, nej, det gör vi inte ! :D   nu sitter jag i rebeccas säng med rebecca o alice, vi ska snart gå ut i skogen o ta bilder, sen ska vi dansa, sen drar vi ner...

Av Björnen - 15 september 2010 22:04

dagen, klockren asså ! :D       meeeeen.........       nu ska jag sova, så ni får veta mer imornn :D jag är shysstast ! :O     Peace man!   //SandraMMariaBjöörnen(LLLLLLL) ...

Presentation

Tjolaaaaahopp!
jaa, Sandra heter jag antagligen, mellan namn maria ;)
Jag är ... mej själv!
Det är nog den bästa förklaringen...
Hoppas ni följer bloggen ;)
Kyss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför kollar ni på just min blogg?
 För att jag har inget annat för mej
 för jag såg den i rampljuset
 för en kompis tipsade om den
 för att jag vill veta mer om dej
 För att alla borde kolla på den
 För att jag känner dej o hade lust

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

-v-


Ovido - Quiz & Flashcards