murpen

Alla inlägg under oktober 2010

Av Björnen - 29 oktober 2010 12:54

Rubriken säger det mesta.. Mitt liv måste sättA igång..

 

Jag ska se till att bli frisk, sen så händer det, då jävlar händer det grejjer !

 

 

 

 

Jag sitter i sängen nu o kollar på larvigt skit på tv:n ... jag ska kanske börja kolla lite på grejjorna jag fick från skolan också :P bra o göra xd

jag kanske svänger förbi pappa en snabbis ikväll, har inte träffat han på asa länge ju :((

o inte alla fiina kompisar heller ;(

JAG SAKNAR ALLA DÄRUTE ! D':

 

Jag ska se till att bli jävligt frisk nu, med alla mina mediciner ;(

 

RebeccaAlice.

Mina bästa vänner, genom allt.

 

Allt skiter sig juust nu, men jag ska ändra på det..

 

Efter höstlovet kommer än ny sandra ut i världen, en sådan som..

Ja, det får vi se då :P

 

Hejdå alla fina barn !!

 

 

Peace man!!

 

 

//SandraMMariaBjöörnen  

Av Björnen - 3 oktober 2010 15:08

jo, ja, jag skulle berätta om 15 september, men herregud, det var ju tusen år sen ! ;o

så, nej, det gör vi inte ! :D


nu sitter jag i rebeccas säng med rebecca o alice, vi ska snart gå ut i skogen o ta bilder, sen ska vi dansa, sen drar vi ner på stan o går på biioo (Y)

yoppendag !


Jag hare bra mitt liv rullar på..


men jag tycker inte om att ha det såhär ;S förlåt..



jag kommer inte skriva så mycket på bloggen, tyvärr.. mycket skola, men skriver när jag får tid.


jag skrev lite texter igår, jag kom på massa mitt i natten så jag slängde mej upp ur sängen o börja skriva..

lite av det jag skrev:


Som ett bowlingklot som far iväg,

river allting i sin väg,

känner inga skuldkänslor för dem ha skjutit ner.


-------------------------------------------------------------


Jag är inte klen,

men inte heller stark.

Jag är inte feg,

men vågar inte ta sats.


----------------------------------------------------------------


Jag visste att det var över

när du gjorde din manöver.

Det kändes när du slog mej

Även om  du tog orden ur mej,

du hade gömt de ord, som vi båda hade behövt höra.

jag hade gömt de ord vi länge behövt höra.


------------------------------------------------------------------


det var lite av det jag skrev.



men nu drar vi ut ! kysssssssssss



Peace man !


//SandraMMariaBjöörnen   

Presentation

Tjolaaaaahopp!
jaa, Sandra heter jag antagligen, mellan namn maria ;)
Jag är ... mej själv!
Det är nog den bästa förklaringen...
Hoppas ni följer bloggen ;)
Kyss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför kollar ni på just min blogg?
 För att jag har inget annat för mej
 för jag såg den i rampljuset
 för en kompis tipsade om den
 för att jag vill veta mer om dej
 För att alla borde kolla på den
 För att jag känner dej o hade lust

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

-v-


Ovido - Quiz & Flashcards