murpen

Alla inlägg under juni 2010

Av Björnen - 25 juni 2010 16:46

Tjena alla Gräs-glufsare!

 

har inte bloggat på några dagar nue,, men acceptera inte att jag gör det heller! Det är väl ändå sommar!?

 

midsommar idag dåe... mamma o jag ska på lite fest hos lotta potta  

 

dem vuxna äter sill o potatis, bläää ;(

men jag äter lax! nam nam! :D

 

Nästa vecka åker jag till sommarstugan i nynäs, o jag tänker tyvärr inte ta med mej datan , så bye bye för en vecka sen!

 

veckan efter så ska jag softa, kanske ringer bästavän o kollar om vi kan hitta på någe   

 

 

o jag har kommit på bässstaste iden!

ska bara prata med morfar om han vill...

någon som har hört talas om "ihop-fäll-bar-cykel" ?

yeeaahhh!! alla kommenterar en färg jag kan spraya den med, någon färg som passar mej (a)

 

Svar på kommentar:

Rebecca: älskling, klart vi ska ses!

Carola: jaa det kommer nog bli kul :) men kommer längta hem efter ett tag....

språk?? vaddå språk! ;D

 

ni som vill ha mixpod, gå in på mixpod.com eller nåt ;)

 

kom ihåg! en färg!

 

ses om en vecka eller så?

 

Peace maan! 

 

 

//SandraMMariaBjörnen  

Av Björnen - 20 juni 2010 21:58

Hej svejs på dejs!

klockan är 10 o emmma har precis kommit (:

hon ska slagga här ;D

 

men igår hade jag en masssssa kul!

träffade efterlängtade Emelie Lind!

Emelie, du e underbar

jag har saknat dejj massor.

vi måste ses igen, o sova över!

kommer lite bilder från vår bästa dag

       

 

 

Jaa, emelie, jag har saknat dej så mycket så jag inte äns förstått hur mycket!

Älskar dejj, <3

 

 

 

P.s någon som kan säga vílken dag det är?? :S ;o

 

//SandraMMariaBjörnen 

Av Björnen - 18 juni 2010 20:18

Tjeeeeeeeeena mitt beeeeeeeeena!


Jaa, som jag tidigare skrev så har vilma o jag haft grymt kul!

Vi var vakna till 04:15 o vakna 10:35 ;))


Asså, som vanligt så har vi konstig men bässsst humor!

-Det haglar!

-jaa! aj.... det gör ont!

- tänk om det regnar stenkulor?

- jaa, ajj!


tyst....

Båda: STENKUL!! ;´´´´D


okay det var faktist kul.......

Men jag ska nog fortsätta packa nu...


Men vilma jag vill passa på att säga. Jag älskar dej.


Ja har sagt det förut o alltid menat det men...


Du får kolla din mobil om du ej gjort det ;)


Älskar dej VilmaLovisaAndersson!  

Av Björnen - 18 juni 2010 12:22

Tjeeena alla därute som kollar min blogg! ;DD


nu så har jag något skojjjjjigt att berätta!

Vilma o jag e dem bästa nattuglorna som finns !

04:15 - 10:34!

Bässst jue!

Liika mycket skojj varje gång!

"spydde du?"

"jaa?"

VA!?"

"jaa!"

"är du magsjuk?"

"nej"?

"men..."

"jag SPILLDE!!"



HAHAHAHAHA!! Bäst jue!

massa annat skojj också... har lite annat jag kan berätta om ikvälll osso...

dagen e ej slut ;))


Pusssssssssssssssssssssss ;*

Av Björnen - 15 juni 2010 21:18

Hej hå hej hå!

 

nu skriver jag lite om dagen som jag lovade tidigare ;)

 

Imorse gjorde jag iordning mej o ringde Emma Fina Johansson!

vi drog till stan o skulle bowla! :D men den där ***** buss-saken

släppte inte in mej för det var EN dag sent! ;oo

Men sen när jag iaf kom till stan så gick vi till bowlinghallen o booowla loss! ;DD

haha! skiita kuligt! ;)

jag vann, men emma tycker att hon e elit, men det tycker inte jag (a)

Sen gick vi till ming, träffa "lärare utanför skolan" hehe...

flumma ;))

Sen drog vi hem te mej, gick in på datan, o flumma som faan!

 

"Emma o sandra e två fiskar som bubblar o som blir våldtagna av gula kineser som e avlånga!"

 

haha! kul humor eller??

 

sen lite sånglektion på lekparken, o lite hopp, bräda...

 

Emma, grym dag! Göras om? PusssseN

Älskar dej EmmaJohansson!

 

P.s Vilma, du e bässsst! ;* D.s

Av Björnen - 15 juni 2010 15:47

Heej alla glada ;DD


tillbringat dagen med Emmmmmmmma Johanssssssssson!

Bowlat lite, o hon äger mej (hossst)

hIHI! sen åt vi på miNG ;))

skriver mer ikväll pöss på allla ;*

Av Björnen - 13 juni 2010 16:38

Hej hej på dej,


gårdagen tillbringade jag med min Macka... den var god ;))

Idag har jag haft trååk.. läntar tills imornn! grönan med de bästa! (Y)



Emma o jag e bäst som e med i tidningen! ;*






Trodde annat... ;(


Hejdå! ,

Presentation

Tjolaaaaahopp!
jaa, Sandra heter jag antagligen, mellan namn maria ;)
Jag är ... mej själv!
Det är nog den bästa förklaringen...
Hoppas ni följer bloggen ;)
Kyss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför kollar ni på just min blogg?
 För att jag har inget annat för mej
 för jag såg den i rampljuset
 för en kompis tipsade om den
 för att jag vill veta mer om dej
 För att alla borde kolla på den
 För att jag känner dej o hade lust

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

-v-


Ovido - Quiz & Flashcards