murpen

Alla inlägg under november 2010

Av Björnen - 8 november 2010 19:33

Joo, hejsan !

första dagen i skolan på, 3 VECKOR !
nästan ett jullov jue ;oo

men idag ! dåå kom jag till skolan (Y)

GAAAAHH ! SÅ JÄVLA KUL O TRÄFFA ALLA :''D

blev typ sönder-kramad xd

o ingrids min när hon såg mej var typ... :O.... :D .... :'D

o sen kramades vi en massa ! ^.^

saknat dej massor ingrid :D


emelie, ingrid, viktoria, jara, louise, har saknat er typ mest (L)

ni betyder såååååååhäääääääääääääääär mycke för mej ! ;*


danstävling i lördags (y) var ju skita kul !

gick bra för ganska många :)

seen kommer vilma fram bakom mej o visar en bild från när jag var hur liten som helst !

haha, på hennes pyamasparty ! fett gulligt :') saknar tiderna..

älskar dej vilma <3


rebecca o alice o jag hade massa kul :D rebecca o jag kom på massa till vår par , det vart skits braa :D bra kämpat föressten (:

haha, vi gick till subway (SUBWAY IN MY HEART!) o hade massa skojj (y)

han bara kasta deras mackor o gjorde nya så andra fick gå före ! ;oo

man ba eeeh, okej ?!

men dem fick sina mackor iaf ^^

såååå jääääävlllllllaaaaa gott asså ! :oooo kan inte förstå !

hahaha, vi hade fääät kul ! :DD

älskar er flikkor ! <3


sen, söndag ! :D

bågskytte tävling !!!!!!

träffa massa folk som jag inte har träffat på typ två år ! :oo

så jävla kul !

jag har saknat det.

typ allra mest kalle, storebbror.

allt som vanligt, även efter två år, fortfarande lika nära.


när du håller om mej, mår jag som bäst.

du är underbar.

<3


bilder kommer nu ^.^




Vilma, älskling. <3



    



Kalle, Puman. Bror <3



  



Rebecca, alice. bästa vänner genom allt. bär mej med er hela tiden!

my sunlight, my statshine. <3



Peace man !!



//SandraMMariaBjöörnen  

Av Björnen - 1 november 2010 16:06

Hej allt fint folk ! ;'dd

 

Min dag igår och idag har varit grymt tråkig..

jag är fortfarande sjuk! shit, imorgon har jag vart sjuk i två veckor (N)!

Men jag är nog på bättringsvägen (Y)

 

Det är SÅÅ mycket som jag hade tänkt att göra på lovet, som inte blir av!

men här är några saker jag inte vill missa ! :


1. Gå på bio med rebecca o kanske alice ! himmelen är oskyldigt blå (A)

2. Hitta på något riktigt skojj med Linnéa !

3. Träffa Anna, o ta hand om henne o hennes ben ! thihi (L)

4. Göra något kul med familjen kanske ?

5. träffa ida o hitta på något :)

6. typ... SHOPPA MED NÅGON !

7. ... ja, kom med förslag xd


jaa, massssa helt enkelt..

Jag är på stort shopping humör !

jag o rebecca kanske kan shoppa lite innan bion ? :D

Vi får höras älskling ;*

 

just nu sitter jag o kollar febern hur mycket som helst, kolllar om deet blir någon skillnad -.-'

Jag vill dansa ! DANSA!

 

o på tal om det.. jag måste prata med dej becca..

Vänner gör uppofringar för varandra, right ? bästavänner.

jag vet inte vad du tycker om det här men, du får göra som du vill..

jag är ledsen, inte mitt fel.. du får vänta på mej helt enkelt, eller skippa mej i det här.

Jag vill så gärna göra det med dej, jag vill inte göra det med någon annan !

men jag vet inte hur tålmodig du är med mej, eller hur länge du orkar vänta..

jag kommer få göra det igen, men jag vet inte när.. men när jag gör det, så vill jag inte göra det med någon annan än dej. för du är den ända som jag

vill kämpa meed !

älskar dej becca, förlåt.. vi får träna tsm.. men jag får nog inte börja nu direkt.. kankse nästa, men förmodligen inte nu..

i'm sorry.

but it's you're choice, antingen så väntar du på mej, eller så ger du upp mej..

 

Förlåt att jag talar i slungor (N)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

nu ska jag väl typ, hitta p något att göra, rita kanske ?

designa lite kläder (A)

 

dagens älsklingar: Rebecca, emelie, ida, linnéa, emil, o min fina mamma som tar hand om mej ;*

 

Bye alla fina personer !

 

 

peace man !

 

 

//SandraMMariaBjöörnen  


Presentation

Tjolaaaaahopp!
jaa, Sandra heter jag antagligen, mellan namn maria ;)
Jag är ... mej själv!
Det är nog den bästa förklaringen...
Hoppas ni följer bloggen ;)
Kyss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför kollar ni på just min blogg?
 För att jag har inget annat för mej
 för jag såg den i rampljuset
 för en kompis tipsade om den
 för att jag vill veta mer om dej
 För att alla borde kolla på den
 För att jag känner dej o hade lust

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

-v-


Ovido - Quiz & Flashcards