murpen

Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

maccan ;))

Av Björnen - 27 juli 2010 20:42

Tjenixen på er  (;


maccan ska sova här idag då ;)


haha, vi kollar på allsång på skansken...


JONAS GARDELL!!


Aldrig ska jag sluta älska dej... :D

kul kul! han skojjar mycket :D skojjis!


vi ska nog äta lite gott ikväll...

 shoppat idag igen också :D


dagens köp blev :

  



Jeans :  JC ord. 399:- men jag fick rabatt bara sådär :D mitt pris 199:-


topp :  Monki 40:-


2-pack strumpor :  Gina tricot 39:-



sen lite privat på kappahl :O 129:-



-------------------------------------------------------------------------------


Ja, jag ringde becca o alice för ett tag sen, prata birka, kläder, o allt annat mellan himmel o jord som vanligt :D


nej nu e maccan otålig :O ska nog hitta på någe skojj :D


en video idag också idag tycker jag? (a)


bara för att jag känner mej som denne pojk o för den får mej att garva varje gång x))




Peace man!




//SandraMMariaBjöörnen  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Björnen - 2 januari 2011 14:14

Bloggpaus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Björnen - 8 november 2010 19:33

Joo, hejsan ! första dagen i skolan på, 3 VECKOR !nästan ett jullov jue ;oo men idag ! dåå kom jag till skolan (Y) GAAAAHH ! SÅ JÄVLA KUL O TRÄFFA ALLA :''D blev typ sönder-kramad xd o ingrids min när hon såg mej var typ... :O.... :D .... :...

Av Björnen - 1 november 2010 16:06

Hej allt fint folk ! ;'dd   Min dag igår och idag har varit grymt tråkig.. jag är fortfarande sjuk! shit, imorgon har jag vart sjuk i två veckor (N)! Men jag är nog på bättringsvägen (Y)   Det är SÅÅ mycket som jag hade tänkt att göra på ...

Av Björnen - 29 oktober 2010 12:54

Rubriken säger det mesta.. Mitt liv måste sättA igång..   Jag ska se till att bli frisk, sen så händer det, då jävlar händer det grejjer !         Jag sitter i sängen nu o kollar på larvigt skit på tv:n ... jag ska kanske börja kolla li...

Av Björnen - 3 oktober 2010 15:08

jo, ja, jag skulle berätta om 15 september, men herregud, det var ju tusen år sen ! ;o så, nej, det gör vi inte ! :D   nu sitter jag i rebeccas säng med rebecca o alice, vi ska snart gå ut i skogen o ta bilder, sen ska vi dansa, sen drar vi ner...

Presentation

Tjolaaaaahopp!
jaa, Sandra heter jag antagligen, mellan namn maria ;)
Jag är ... mej själv!
Det är nog den bästa förklaringen...
Hoppas ni följer bloggen ;)
Kyss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför kollar ni på just min blogg?
 För att jag har inget annat för mej
 för jag såg den i rampljuset
 för en kompis tipsade om den
 för att jag vill veta mer om dej
 För att alla borde kolla på den
 För att jag känner dej o hade lust

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

-v-


Ovido - Quiz & Flashcards