murpen

Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

Godkvälll??

Av Björnen - 29 juli 2010 23:53

God kväll eller någe! :D


sitter här med viktoria o vi ska typ göra fruktsallad snart...

har precis bubblat ;))

o vet ni?! VILMA HAR KOMMIT HEM!!

:D LÄNGTAT EFTER HENNE SOM FAAN! :O


Fett glad...'



men vet ni?! REBECCA O ALICE ÅKER TILL GOTLAND NU!!

D: INTE LÄNGTAT PRECIS! ;O


Fett ledsen...'


jaa, är lite på en halvkänsla idag tror jag...

jag har börjat sakna 6B massa igen.

jaa, det har jag väl gjort hela tiden men... lite extra idag tror jag :`S

Jaa, o det är inte heller många dagar kvar till skolan börjar igen...

stålfors, musik-klass :) fett stolt att jag kom in men... inte alls som det jag hade, 6b...

jag är rädd osso, för mammas skull.... asså, om ni vill veta får ni fråga, vill inte säga det till alla hehe ;)

men iaf, så är jag osäker på vissa personer... älskar ni mej?

Eller säger ni bara det för att vara snälla?

Jag säger det av mitt hjärta, o inget annat...



Vilma, jag åker på söndag eller måndag till hallsta, jag vill träffa dej! ;(

Du har varit borta fööör länge nu ;oo


Jag e glad osso, jag hare faktist väldigt bra egentligen!

Jag har dem bässta på jorden, jag har massa bra vänner.

Vad har jag egentligen o klaga på??!


Rebecca'bästavän

Alice'Bästavän'lillasyster 

Linn'KusinsUndervärk

Noel'Hjärtat

Vilma'ÄlskadeBarndomsVän!

Jeppe'HappyFace

Reza'Saknad

Linn'kanskeförloradmen...

Casper'Broder

Viktoria'såklart

Marko'FörAlltidBruur

Maccan'Alltid

Ida':*

Amanda'Älskling

Josefin....

Mattias'Coolish

Mamma'Pappa

Amanda'Underbar

Sara'Storesyster

Sarah'Storesyster


Släkten...


asså,, har ni väntat er att jag ska rabla upp alla eller?! haha.


faktist så...



Jag har det bra... men jag har min längtan, min cooling, Min sorg...

Men ingen hare bäst?





Peace man!




//SandraMMariaBjöörnen  

 
 
Ingen bild

vilma den coolaste andersson 8D

30 juli 2010 10:32

aww.. har saknatt dej enormt mycket gumman!
vill träffa dej med snart!

älskar dej mest ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Björnen - 2 januari 2011 14:14

Bloggpaus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Björnen - 8 november 2010 19:33

Joo, hejsan ! första dagen i skolan på, 3 VECKOR !nästan ett jullov jue ;oo men idag ! dåå kom jag till skolan (Y) GAAAAHH ! SÅ JÄVLA KUL O TRÄFFA ALLA :''D blev typ sönder-kramad xd o ingrids min när hon såg mej var typ... :O.... :D .... :...

Av Björnen - 1 november 2010 16:06

Hej allt fint folk ! ;'dd   Min dag igår och idag har varit grymt tråkig.. jag är fortfarande sjuk! shit, imorgon har jag vart sjuk i två veckor (N)! Men jag är nog på bättringsvägen (Y)   Det är SÅÅ mycket som jag hade tänkt att göra på ...

Av Björnen - 29 oktober 2010 12:54

Rubriken säger det mesta.. Mitt liv måste sättA igång..   Jag ska se till att bli frisk, sen så händer det, då jävlar händer det grejjer !         Jag sitter i sängen nu o kollar på larvigt skit på tv:n ... jag ska kanske börja kolla li...

Av Björnen - 3 oktober 2010 15:08

jo, ja, jag skulle berätta om 15 september, men herregud, det var ju tusen år sen ! ;o så, nej, det gör vi inte ! :D   nu sitter jag i rebeccas säng med rebecca o alice, vi ska snart gå ut i skogen o ta bilder, sen ska vi dansa, sen drar vi ner...

Presentation

Tjolaaaaahopp!
jaa, Sandra heter jag antagligen, mellan namn maria ;)
Jag är ... mej själv!
Det är nog den bästa förklaringen...
Hoppas ni följer bloggen ;)
Kyss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför kollar ni på just min blogg?
 För att jag har inget annat för mej
 för jag såg den i rampljuset
 för en kompis tipsade om den
 för att jag vill veta mer om dej
 För att alla borde kolla på den
 För att jag känner dej o hade lust

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

-v-


Ovido - Quiz & Flashcards