murpen

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2010

Söt meen livsfarlig :D

Av Björnen - 1 augusti 2010 18:19

Sjuklingen bloggar igen!


jaa, under helgen så sjuknade man till... i onsdags eller någe, så blev det kattnatta i parken! ;D

fett söta när dem skulle få mat ju! :O


sen igår så vart det malmamarknad med pappa o brorsan ;))

Köpte snyggaste tröjan ju!


     


Äkta snygging! ;D o alla antecknar att min klocka e fixad o att jag har den hela tiden!

  


Suddig bild, men den får duuga! ;)


Bässta brorsan i bakrunden på bild ->




igår på marknaden så fick jag gå runt o görgla salt-vatten hela  dagen!

bra för halsen :S

Casper o jag åkte två karruseller ;)) första tyckte vi båda var as-grym!

Andra, tyckte casper var grymmast!, jag tyckte... sådär, för jag var spy färdig resten av dan!!


Tränat på min lilla saksakfiol idag, gick bättre en väntat ;)




Peace man!



//SandraMMariaBjöörnen  

 
 
anna

anna

2 augusti 2010 02:39

vilken cool tröja, diggar den verkligen ! (:

http://bieberfever.bloggplatsen.se

 
beccie

beccie

12 augusti 2010 23:23

nähee, vetu va?? köpte en precis likadan i gotland xD! blev kär i den redan i affären! :)

vi har dom på birka haha, värsta lifsfarliga;)
alice har en "liten men tuff" tröja:)
passar henne va? :D men seriöst vi har dom på birka (a) haha

http://www.beccieslife.blogg.se

 
Alice!!

Alice!!

29 augusti 2010 10:25

Hej min blogg heter ja www.ellofant.blogg.se
men nu har jag och min kompis en ny blogg
som heter www.djurisbloggen.blogg.se
kolla in bloggen

http://www.djurisbloggen.blogg.se

Björnen

29 augusti 2010 15:30

okejj, kollar in den, lovar :*
älskar dejj !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Björnen - 2 januari 2011 14:14

Bloggpaus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Björnen - 8 november 2010 19:33

Joo, hejsan ! första dagen i skolan på, 3 VECKOR !nästan ett jullov jue ;oo men idag ! dåå kom jag till skolan (Y) GAAAAHH ! SÅ JÄVLA KUL O TRÄFFA ALLA :''D blev typ sönder-kramad xd o ingrids min när hon såg mej var typ... :O.... :D .... :...

Av Björnen - 1 november 2010 16:06

Hej allt fint folk ! ;'dd   Min dag igår och idag har varit grymt tråkig.. jag är fortfarande sjuk! shit, imorgon har jag vart sjuk i två veckor (N)! Men jag är nog på bättringsvägen (Y)   Det är SÅÅ mycket som jag hade tänkt att göra på ...

Av Björnen - 29 oktober 2010 12:54

Rubriken säger det mesta.. Mitt liv måste sättA igång..   Jag ska se till att bli frisk, sen så händer det, då jävlar händer det grejjer !         Jag sitter i sängen nu o kollar på larvigt skit på tv:n ... jag ska kanske börja kolla li...

Av Björnen - 3 oktober 2010 15:08

jo, ja, jag skulle berätta om 15 september, men herregud, det var ju tusen år sen ! ;o så, nej, det gör vi inte ! :D   nu sitter jag i rebeccas säng med rebecca o alice, vi ska snart gå ut i skogen o ta bilder, sen ska vi dansa, sen drar vi ner...

Presentation

Tjolaaaaahopp!
jaa, Sandra heter jag antagligen, mellan namn maria ;)
Jag är ... mej själv!
Det är nog den bästa förklaringen...
Hoppas ni följer bloggen ;)
Kyss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför kollar ni på just min blogg?
 För att jag har inget annat för mej
 för jag såg den i rampljuset
 för en kompis tipsade om den
 för att jag vill veta mer om dej
 För att alla borde kolla på den
 För att jag känner dej o hade lust

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

-v-


Ovido - Quiz & Flashcards